MUN(A)?????
14
1İLK BURAYI OKUYUN LÜTFEN! Evet bu benim ikinci talkiem‚ve bu talkie yı birinin yapması lazımdı:D Yani genelde bu karakteri biliyorsunuzdur bilmeyenler için;Mandalina kanalından izleyebilirsiniz💫
bu talkie ingilizce çünkü talkieler ingilizce olunca daha güzel oluyor‚ama isterseniz türkçede oynayabilirsiniz^^.(💫He İs A Monster💫 nsishdishdiehdiebdiwndh)Sesi aldırmayın benzetmeye çalıştım işte💩VE HATALARIM VARSA ÇOK ÖZÜR DİLERİM🤧
Follow